czwartek, 7 sierpnia 2014

Atmosfera podczas robienia tych zdjęć...

....była nieprzeciętna. ;)

Kiedy tak fotografowałyśmy z Magdą (uwierzcie, nasze pozy były naprawdę dziwne) podszedł do nas Pan-Staruszek i zaczął dopytywać co robimy później z tą sesją filmową (jak ją nazwał). Co jakiś czas wołał zaprzyjaźnione dzieciaki i razem komentowali co my takiego wyczyniamy xD
Pod koniec zapytał gdzie to umieszczamy i  obiecał, że wejdzie na internet  i sprawdzi czy mówimy prawdę - serdeczne pozdrowienia dla Pana! ;)

Nie wiem czy to kwestia aury, czy moich umiejętności (które mam wrażenie, że poszybowały w górę), ale jestem z tej sesji bardzo zadowolona! Mam nadzieję, że Wam również się spodoba ;)



                                                                     





(wybaczcie włosy wszędzie, ale wiał moocny wiatr >.<)
)


 (tak, ona naprawdę sama stoi!)





I takie pytanie: czy byłby ktoś chętny na spotkanie w Katowicach? ;)


15 komentarzy:

  1. Uwielbiam piąte zdjęcie. Jest cudowne! Masz naprawdę śliczną lalkę :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah skąd ja to znam... Uwielbiam te zdjęcia! Są takie chłodne, delikatne a za razem pełne kolorow, po prostu idealne.
    To jest JEDYNA lalka w kolorowym wigu jaka mi się podoba. Jejku no napatrzeć się nie mogę! *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze i szóste zdjęcie jest śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wig Lu jest po prostu niesamowity. A zdjęcia cudne, Twoje umiejętności rzeczywiście ostro poszybowały w górę, jestem pod wielkim wrażeniem!!
    Ja też zawsze przyjmuję naprawdę dziwne pozy podczas robienia zdjęć, dlatego wystrzegam się wszelkich miejsc, gdzie mogę kogoś spotkać - aczkolwiek od czasu do czasu ktoś taki się napatoczy i potem jego mina jest bezcenna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, mają taki autentycznie wakacyjny klimat. :3 Dziwne pozy to normalka. Kiedyś robiłam zdjęcia w domu podczas wizyty małego kuzynka. Wiginałam się na boki i nawet nie zauważyłam że od kilkunastu minut mi się przygląda z bananem na twarzy. ;D
    pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Robisz śliczne zdjęcia! A może to kwestia ślicznej modelki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia!
    Masz przepiękną lalkę, tylko pozazdrościć |( ̄3 ̄)|

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia,tak samo jak modelka♥

    PS.Mogę wiedzieć,gdzie kupiłaś ten cudny wig?❀

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne zdjęcia, mają w sobie to "coś" co czyni je oryginalnymi. No i oczywiście, Lukrecja wygląda strasznie uroczo, a ładna lalka to podstawa do ładnych zdjęć : D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie te zdjęcia są bardzo klimatyczne. Uwielbiam taki klimat >*< Są śliczne.Twoja lalka jest niezwykle fotogeniczna.
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia :) czuć ten lekki podmuch wiatru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Awrrrr, normalnie taka słodycz, że pożarłabym bez popijania! ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, zwłaszcza pierwsze zdjęcie robi wrażenie!
    To musiała być przyjemna wycieczka : )

    OdpowiedzUsuń